Här kommer en sen resultatrapportering från skinkskjutningen. Vinnaren (Lars-Inge) vet ni sedan tidigare inlägg. Nedan ser ni hela listan. Namn samt bästa serien
- Larsson Lars-Inge 24+20+16+2=62p
- Mohamad A Razek 24+16+2=42p
- Lennart Jönsson 20+16+2=38p
- Anders Bucher = 38p
- Bjorn Ljungkvist 24+4+2=30p
- Hasse Nilsson = 30p
- Johannes Olsson 24+2=26p
- Hans Nilsson = 26p
- Srbislav Ostojic = 26p
- Mats Browé 20+2=22p
- David Ravenna = 22p
- Ismo Karhu = 14p
Då alla fyllde i sina skjutkort olika, en del med endast totalpoäng per serie, andra med alla poäng. Oavsett så vann Lars-Inge övertygande med 20 poängs marginal till tvåan.
